czwartek, 24 grudnia 2015

Święta i nowy rok

Kochani,

z okazji świąt chcę wam złożyć najlepsze życzenia. Więc życzę wam, żebyście spędzili ten wyjątkowy czas w gronie najbliższych, żeby nowy rok przyniósł wam wszystko co najlepsze; zdrowie, szczęście, miłość, przyjaźń. Żebyście pokochali kogoś tak mocno, jak Lily kocha Jamesa, żebyście poznali tak wspaniałych przyjaciół, jak Huncwoci i żeby w waszym życiu nie gościł smutek.

Na koniec dziękuję za tak ogromne zainteresowanie ankietą, przy pisaniu będę się kierować waszymi propozycjami. To chyba tyle... nowy rozdział pojawi się do końca grudnia.

Pozdrawiam gorąco,

Wasza EKP

4 komentarze:

  1. Witaj :)
    Wprawdzie zauważyłam już u ciebie tą sekcję, ale nie mogłam się po prostu powstrzymać.
    Chciałam cię poinformować, że zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award. Mimo iż widzę twój licznik wizyt i liczbę komentarzy, najzwyczajniej w świecie chcę żebyś wiedziała, że uważam twoją pracę za naprawdę wyczerpującą i wartą świeczki. Więcej informacji znajdziesz u mnie na blogu, kochaneńka. Mam nadzieję, że nie będzie to dla ciebie żaden kłopot, a jeśli tak to bardzo mocno cię przepraszam. Adres do mojego bloga podam poniżej, abyś mogła spokojnie odnaleźć ten wątek. Radzę szukać po pasku bocznym bloga.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://story-of-gemma-arterton.blogspot.com/

    P.S. Wybacz proszę, że pod postem z życzeniami, tutaj prędzej przeczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, a dodatkowo to chcę również zaznaczyć, że zostałaś również nominowana przeze mnie do tej nagrody na blogu o Syriuszu. Życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowe, bardzo dziękuję za nominację :) Pozdrawiam i również życzę wesołych świąt :)
    EKP

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji Świąt, chciałabym Ci życzyć:
    Szczęścia, radości
    I wielkiej miłości
    Dobrych prezentów
    W domu mało zgiełku
    Jak najniższej wagi
    100% uwagi
    By na Twojej drodze życia
    Nie było przeszkód nie do przebycia
    Mnóstwo komplementów
    W szkole dobrych ocen
    Czasu na realizacje swoich pasji
    Wiecznych przyjaźni, nie tych wątłych, krótkich
    By szczery uśmiech zażegnał wszelkie smutki

    OdpowiedzUsuń

Epilog

Dziś są drugie urodziny tego opowiadania, więc zgodnie z obietnicą – przed wami epilog.   Epilog Dla Petunii Evans-Dursley wiadomość...